Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje bardzo źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz dobrego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie lub siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma aktualnie trudności (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu

Releated Post