Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy oraz bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć biegać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to przygnębienie. A rano cała sytuacja nakręca się viagra bez recepty
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, pracujemy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, wiele od siebie oczekujemy. Często za dużo oraz za szybko i to w większości wypadków stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jak myślimy o zdrowym żywieniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i notorycznym poczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jeżeli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne treningi na siłowni i bieżni i nic dziwnego, że wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie chwili na spanie, a przecież odpoczynek również jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzrasta.
Najważniejsze, to zakomunikować sobie jasno: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się ruszyć z fotela – iść na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen albo squasha ze znajomymi. A może popróbować coś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma zapewniać nam radości! Zatroszczmy się również o strawę oraz ustalmy sobie konkretne dni w
cialis w zelu
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Kreśląc sobie możliwe do spełnienia cele wygrywamy podwójnie: realizujemy autentyczne zmiany do własnego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasami już nawet niewielkie modyfikacje harmonogramu tygodnia zapewniają znaczącą poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy więcej energii, którą należałoby w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! levitra

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam uprzedzenia i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i wskaże stosownego fachowca – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto spytać także dietetyka o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje bardzo źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz dobrego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie lub siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał systematycznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma aktualnie trudności (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu

Dziewięć przepisów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, żeby bardziej Ci się chciało i aby twoja i towarzyszki satysfakcja ze zbliżenia była dużo większa.

Oto parę prostych wskazówek, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wyzwalać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania wykazały, iż dotyk aktywizuje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Skutek jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może zwiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 procent – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo promienie słońca obniżają ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność i apetyt na seks. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co głoszą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy miłosne podwyższają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 %. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy zajdzie taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa więcej krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Codziennie wypijaj szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, cialis tanio
iż owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego sprawia, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii efektywnie wzmaga transport krwi do penisa – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej krępujące niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeżeli mężczyzna konsumuje zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Tym samym wskazane jest włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij także o witaminie C, która zwiększa ilość oksytocyny w organizmie i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając transport krwi do członka. Pewne badanie wykazało, że spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych ujemnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie tania kamagra